منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


GLORY میزبان مبارزه بین بدر هاری و ریکو وِرهووِن؟؟؟

ریکو وِرهووِن در هفته ای که گذشت بار دیگر مهمان برنامه Pep Talk شبکه هلندی Ziggo TV بود.روند برنامه به گونه ای پیش رفت که مبارزه بین ریکو وِرهووِن و بدر هاری بحث داغ برنامه شد.ریکو وِرهوون گفت من در حال حاضر آماده این مبارزه هستم.از طرف دیگر مایک پسنییر (مربی بدر هاری) با یک تماس تلفنی در برنامه حضور پیدا کرد و گفت بدر هم برای مبارزه در برابر قهرمان GLORY آماده است ولی برای آمادگی کامل به 4 تا 5 ماه وقت نیاز است.

مایک پسنییر: "این مبارزه در حال تحقق است.ما امروز با وکلایمان صحبت کردیم.هفته آینده با نمایندگان GLORY پای میز خواهیم نشست.سپس خواهیم دید که آیا ترتیب مبارزه داده خواهد شد؟!ولی ما هرگز نگفتیم که نمی خواهیم مبارزه کنیم!ما همیشه خواهان مبارزه بوده ایم.مشکلی نیست.بدر فقط به 4 تا 5 ماه زمان برای آمادگی نیاز دارد.از طرف دیگر این مبارزه نیاز به میزبانی دارد که خُب زمان بر است".

ریکو وِرهووِن هم گفته های مایک پسنییر را تأیید کرد و گفت: "ما چندین پیشنهاد برای این مبارزه دریافت کردیم که البته هیچ کدام برای ما جدی نبودند.اما اکنون گلوری با یک پیشنهاد جدی آمده است".

[منبع]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 21 خرداد 1395برچسب:بدر هاری,ریکو ورهوون,GLORY,2016, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com